در این بخش به متداول ترین سوالاتی که کابران و مشتریان داشته اند پاسخ داده ایم.
ممکن است سوالات شما نیز جز این موارد باشد. در غیر این صورت از طریق چت آنلاین پیام دهید. همکاران ما پاسخگوی شما و سوالاتتان هستند.
1. راه های ثبت سفارش از شرکت درسا پمپ کدام است ؟
- ثبت سفارش از طریق تماس با کارشناسان فروش انجام می گیرد.
2. خدمات پس از فروش شامل چه مواردی میشود؟
- ارائه خدمات این شرکت در سه رده تعمیراتی تعریف میشود:
– ردیف اول: کارشناسی دستگاه و عیب یابی و تعمیرات جزیی جهت رفع عیب
– ردیف دوم: تعویض قطعات مستهلک شونده و مصرفی از جمله فیلتر، برس، لاستیک طی،تسمه، شیلنگ، نازل و…
– ردیف سوم: تعمیر و تعویض اجزای اصلی دستگاه از جمله موتور، روتس پمپ و ..
3. ارسال دستگاهها به چه صورت است؟
- ارسال دستگاه تا حد امکان توسط ماشین های این شرکت حمل و ارسال می گردد.
4. گارانتی محصولات شامل چه مواردی می شود؟
- گارانتی شامل تعمیر و تعویض قطعات غیر مصرفی می گردد.لازم بذکر است ایرادات بوجود آمده ناشی از اشتباهات اپراتوری شامل گارانتی نمی گردد.
5. مدت زمان خدمات پس از فروش چقدر است؟
- محصولات داری یکسال گارانتی و 15 سال خدمات پس از فروش می باشد.
6. زمان تحویل محصولات چقدر است؟
- این شرکت سعی نموده با به کارگیری کادر فنی مجرب و کارآزموده و استفاده از تجهیزات پیشرفته در خط تولید، زمان تحویل دستگاهها را به حداقل زمان ممکن کاهش دهد.
7. شماره تماس واحد فروش ؟
- تلفن واحد فروش و پشتیبانی:09127038987
8. شماره تماس واحد پشتیبانی ؟
- تلفن واحد فروش و پشتیبانی:09127038987
9. آیا در روزهای تعطیل پاسخگو هستید؟
- بله. در روزهای تعطیل با تلفن همراه 09127038987 پاسخگوی شما هستیم.
10. ساعت کاری مجموعه ؟
- روزهای شنبه تا چهارشنبه 17:00-8:00- روزهای پنج شنبه 12:00-8:00
11. مشاوره جهت امور پیمانکاری به چه صورت است؟
- مشاوره به صورت کاملا رایگان انجام میشود.
12. محصولات در داخل کشور تولید می شوند؟
- کلیه محصولات ایرانی هستند و در کارخانه این شرکت طراحی و تولید می گردند.
13. امکان تست دستگاه در محل مشتری وجود دارد؟
- بله – جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.